Thursday, December 16, 2010

KOLEKSI HANTARAN KEK LAPIS SARAWAK

HANTARAN 1
(customer ini ingin permukaan atas kek ditutupi dengan fondant icing, so cajnya lain sikit.


HANTARAN 2
(customer ini nak simple macam ni sahaja -bunga & kotak. Harga RM 100.00


HANTARAN 3 (kotak ini sudah dihias sendiri oleh customer, saya cuma sediakan bunga dan tulisan sahaja -harga RM 90 bg kek batik sutera)



HANTARAN 4



Ini merupakan antara koleksi hantaran kek lapis sarawak yang customer saya order. lazimnya saya rekemenkan kek lapis. Bukan sahaja cantik dipandang mata malah sedap dimakan.....Dari sudut harga juga tidak begitu membebankan iaitu antara RM 80-RM 120.

Bagi mereka yang ingin murah sikit, saya syorkan agar mereka menempah kek sahaja. Mana kala kotak dan bunga, mereka mungkin ada idea yang tersendiri tentang itu. Tetapi bagi customer yang kekadang tidak sempat, ada juga yang mohon saya carikan bunga dan kotak terus. Untuk ini customer cuma perlu tambah RM 20 sahaja untuk harga bunga & kotak (kotak tidak dihias reben)....mudahkan dan cantik. kek ini juga sangat sesuai dibawa dalam perjalanan yang jauh.

No comments: